کیفیت سفر در کشور باید با فرهنگ سازی ارتقا یابد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سفر نیازمند کیفیت حداقلی است که با فرهنگ سازی در جامعه محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمدرضا فیاض در جریان بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، در جلسه ای با حضور مرتضی رحمانی موحد رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در امر خدمت رسانی به مسافران اظهار کرد: حادثه سقوط بالگرد اورژانس در استان فارس که منجر به جان باختن 9 نفر شد را به مجموعه اورژانس کشور و ملت ایران تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: آمارها حاکی از آن است که اقدامات بسیار خوبی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر انجام گرفته است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: خوشبختانه آمارها در ارتباط با سفرهای نوروزی امیدوارکننده است و نشان می دهد دستگاه های اجرایی به خوبی به وظایف خود در این ارتباط عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت سفرها در گرو فرهنگ سازی است، گفت: پس از اتمام تعطیلات نوروز باید تصویری روشن از وضعیت سفرها در این ایام به مردم ارائه شود.

همچنین رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر هم در این جلسه اظهار کرد: ستاد خدمات سفر سال 92 همزمان با آغاز فعالیت دولت یازدهم تشکیل شد که خوشخبتانه تا به امروز توفیقات بسیاری در حوزه ایجاد هماهنگی میان دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران داشته است.

 مرتضی رحمانی موحد افزود: سال گذشته ستادهای خدمات سفر شهرستانی تثبیت شد تا علاوه بر برنامه برای ارائه خدمت مطلوب به مسافران در ایام پیک در سطوح ملی و استانی، در شهرستان ها نیز هماهنگی های لازم انجام گیرد.

وی از انتخاب 6 شهر برتر مدیریت خدمات گردشگری در پایان تعطیلات نوروز خبر داد و تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار در نوروز امسال اجرا می شود و بر اساس آن در پایان تعطیلات نوروز، شهرهای برتر مدیریت خدمات گردشگری بر اساس شاخص های تعیین شده انتخاب خواهند شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1395011014